Публічні закупівлі



Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднені в оголошеннях про проведення конкурентних процедур (Постанова КМУ від 11.10.2016 № 710)

Код ДК 021:2015 – 72910000-2 "Послуги з резервного копіювання" (Послуги з сервісного супроводження системи автоматичного резервного копіювання та зберігання технологічної інформації серверів ДП "Енергоринок")

Найменування предмета закупівлі:

Код ДК 021:2015 – 72910000-2 "Послуги з резервного копіювання" (Послуги з сервісного супроводження системи автоматичного резервного копіювання та зберігання технологічної інформації серверів ДП "Енергоринок")

Посилання на процедуру закупівлі в електронній системі закупівель:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-11-26-009913-a

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Сервісне супроводження встановлених системи автоматичного резервного копіювання та зберігання технологічної інформації серверів ДП "Енергоринок". Специфікація Системи автоматичного резервного копіювання та зберігання технологічної інформації серверів ДП "Енергоринок" зазначена Таблиці 1. Строк надання послуг – з 01.01.2025 до 31.12.2025.

Таблиця 1
 №п/п  Назва програмного забезпечення  Кількість 
 1  IBM TIVOLI STORAGE MANAGER 10 PROCESSOR VALUE UNITS (PLUS) LICENSE  82 шт. 
 2  IBM TIVOLI STORAGE MANAGER STORAGE AREA NETWORKS 10 PROCESSOR VALUE UNITS (PLUS) LICENSE  62 шт. 
 3  IBM TIVOLI STORAGE MANAGER FOR DATABASES 10 PROCESSOR VALUE UNITS (PLUS) LICENSE  20 шт. 

Послуги повинні включати:

  • виїзд фахівця двічі на місяць на місце встановлення Системи автоматичного резервного копіювання та зберігання технологічної інформації серверів ДП "Енергоринок" (далі – СРК) для аналізу її роботи та надання пропозицій щодо оптимізації, прогнозування можливих збоїв та встановлення оновлень у разі їх виходу;
  • виїзд фахівця у разі виникнення збоїв в роботі СРК для діагностування, усунення несправностей, конфігурування СРК у робочі дні з 8:30 до 17:30;
  • консультування технічного персоналу Замовника з питань експлуатації та конфігурування СРК а також у разі виходу оновлень до СРК у робочі дні з 8:30 до 17:30.

Обґрунтування очікуваної вартості закупівлі:

Очікувана вартість предмету закупівлі визначена відповідно до положень чинного законодавства України з питань публічних закупівель, методом розрахунку очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін попередніх закупівель.

Беручі до уваги суму, передбачену на 2025 рік, очікувана вартість предмету закупівлі встановлена в розмірі 156 000,00 грн. з ПДВ (130 000,00 грн. без ПДВ).