Публічні закупівлі
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднені в оголошеннях про проведення конкурентних процедур
(Постанова КМУ від 11.10.2016 № 710)
Код ДК 021:2015 72610000-9 – Послуги з комп'ютерної підтримки (послуги з сервісного супроводження основної та резервної серверних blade-систем IBM) з 01.01.2023 до 31.12.2023
Найменування предмета закупівлі:
Код за ДК 021:2015-72610000-9 – Послуги з комп'ютерної підтримки (послуги з сервісного супроводження основної та резервної серверних blade-систем IBM)
Посилання на процедуру закупівлі в електронній системі закупівель:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-11-07-000989-a
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Сервісне супроводження встановлених в ДП "Енергоринок" основної та резервної серверних blade-систем IBM. Специфікація обладнання зазначена в Таблиці 1. Строк надання послуг – з 01.01.2023 до 31.12.2023.
Послуги повинні включати:
- дистанційну допомогу для визначення проблем у роботі основної та резервної серверних blade-систем IBM (далі – “Системи”), що здійснюється Виконавцем у робочі дні з 8:30 до 17:30;
- технічне консультування Замовника щодо роботи Систем, що здійснюється Виконавцем у робочі дні з 8:30 до 17:30;
- виїзд представника Виконавця на місце встановлення Систем у разі виникнення збоїв в її роботі для діагностування, усунення несправностей Систем;
- планування та впровадження за погодженням з Замовником інженерних змін, які потрібні для підвищення рівня сервісного обслуговування Систем, надання пропозицій щодо модернізації та заміни застарілих вузлів Систем;
- відновлення робочого стану обладнання Систем в разі виходу їх з ладу, в тому числі заміну вузлів та деталей, що вийшли з ладу (вузли та деталі для заміни надаються Замовником);
- надання Замовнику не пізніше першого робочого дня місяця звіту щодо надання послуг за попередній місяць, який має включати: аналіз роботи Систем протягом місяця, перелік виявлених в роботі Систем збоїв та вжитих заходів щодо їх усунення, пропозиції щодо попередження можливих збоїв в роботі Систем та вдосконалення їх роботи (в разі необхідності).
Таблиця 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Обґрунтування очікуваної вартості закупівлі:
Очікувана вартість предмету закупівлі визначена відповідно до положень чинного законодавства України з питань публічних закупівель, методом розрахунку очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін попередніх закупівель.
Беручі до уваги суму, передбачену в проекті фінансового плану ДП "Енергоринок" на 2023 рік, очікувана вартість предмету закупівлі встановлена в розмірі 186 000,00 грн. з ПДВ (155 000,00 грн. без ПДВ).